Admin Administratör
Ruh Hali : Rep Gücü : 18735 Rep Puanı : 10
| Konu: Paylaşım Relog'da HP ve E** bug'nu düzeltme Cuma Mart 27, 2009 6:23 pm | |
| Birçok kişi bu bug'dan şikayetçi. Bunun sebebiyse örnek veriyorum 69'dan 70'e E**'leri orantılı vermediniz, mesela 69'dan 70'e 2.000.000 E** istiyorsa, 70'den 71'e 100.000.000 E** verirseniz, biri E**'e yattığında eğer E** %5 veya %3 (Premium varsa)'ün altındaysa E** ve Level düşüyor ve herhangi bir yaratık kestiğinde ikinci bir Level daha düşüyor. İkinci bir Level düşmesini engellemek amacıyla ilk Level düşüşünde relog atması yeterli olacaktır. Öncelikle aşağıdaki kodu LOAD_USER_DATA prosedüründe bulunuz:
- Kod:
-
SELECT Nation, Race, Class, HairColor, Rank, Title, [Level], [E**], Loyalty, Face, City, Knights, Fame, Hp, Mp, Sp, Strong, Sta, Dex, Intel, Cha, Authority, Points, Gold, [Zone], Bind, PX, PZ, PY, dwTime, strSkill, strItem,strSerial, sQuestCount, strQuest, MannerPoint, LoyaltyMonthly FROM USERDATA WHERE strUserId = @id Üstüne şu kodu ekleyiniz: - Kod:
-
-- Thales tarafından yazılmıştır, değiştiren ve silen kendinin ne olduğunu biliyor zaten. DECLARE @Health int, @E** int select @Health = Hp, @E** = E** from USERDATA where strUserId = @id if (@Health < 1 and @E** < 0) BEGIN update USERDATA set Hp = '1', E** = '1' WHERE strUserId = @id END Kolay gelsin... | |
|